Hizmetlerimiz

• Genel Dermatolojik hastalıkların tanı ve tedavileri
  • Tehlikeli benlerin kontrolü, dermatoskopik tanı, ben haritası çıkarılması, dermatolojik kanser cerrahisi
  • Saç hastalıkları
  • Saç ekimi
  • Saç mezoterapisi ve PRP
  • Tırnak hastalıkları
  • Batık tırnak tedavileri
  • Cilt gençleştirme, yenileme (Radyofrekans ve Laser ile)
  • Akne tedavileri
  • Laserle akne izlerinin, yara izlerinin giderilmesi
  • Leke tedavileri
  • Damarsal lezyonların tedavileri
  • Botox, Dolgu çalışmaları
  • Yüz ve vücut için mezoterapi, PRP
  • Fibroblast kültür uygulamaları
  • Göz kapağı (blefaroplasti) ameliyatı
  • İple asma, diğer ip tedavileri
  • Yüz şekillendirme, hacim verme
  • Vücut şekillendirme
  • Genel cilt bakımı, kozmetik uygulamalar
  • Peeling tedavileri
  • Karbon peeling (Laserle)
  • Laserle dövme silme
  • Epilasyon
  • Estetik diş hekimliği
  • Diş beyazlatma

Bona Klinik: Nasıl yardımcı olabiliriz

Son zamanlarda, kendinize iyi bakmanız arka koltuğa geçmiş olabilir. İnsanlar daha çok geçim kurmaya veya kendilerine bakmayı unuttuklarından daha fazla kazanmaya odaklanırlar. Kendinize ve ailenize daha iyi bir bakım sağlamak istemeniz anlaşılabilir bir durumdur.

Diğerleri, bunun o kadar önemli olmadığını söyleyerek görünüşlerini göz ardı ederler. Bununla birlikte, görünüşünüze özen göstermek aynı zamanda özgüveninize de yardımcı olur ve cildinizin sağlıklı ve parlak kalmasını sağlar. Bona Klinik cilt bakımı ihtiyaçlarınızda size yardımcı olmaya hazır olduğu için endişelenmenize gerek yok.

teşhisi ve tedavisi

Dermatolojik hastalıklarınDermatolojik hastalıklar, yaygın deri döküntülerinden ciddi deri enfeksiyonlarına kadar olan içerir. Bona Klink olarak, yaşamı tehdit etmediklerinden emin olmak için bu hastalıkları teşhis ediyoruz. Tedavi edilmezse bunlar iz bırakabilir veya cildi koyulaştırabilir. Bu yüzden gerektiğinde kremler veya antibiyotiklerle tedavi ettiğimizden de emin oluyoruz.

Tehlikeli benlerin kontrolü

Malign melanom, köstebek olarak başlayan en tehlikeli cilt kanseri türüdür. Bona Klinik olarak olası tehlikeli benleri teşhis ediyor ve dermatolojik kanser cerrahisine ihtiyaç duymaları halinde müşterilere tavsiyelerde bulunuyoruz.

Saç hastalıkları

Bu, aşırı saç dökülmesi, enfeksiyonlar ve kaşıntı ve pullanmaya neden olan rahatsızlıkları ifade edebilir. Saç dökülmesinin en yaygın şekli olan alopesi areata, saç köklerine saldıran bağışıklık sisteminden kaynaklanır. İlk ziyaretinizde saç dökülmesinin nedenini teşhis edeceğiz.

Olası nedenleri kontrol etmek için kafa derinizde ve vücudunuzda bir muayene yapılacaktır. Tüm saç hastalıklarının tedavi edilemeyeceğini unutmayın. Bununla birlikte, kozmetik görünümü iyileştirmek için faydalı yaşam tarzı değişiklikleri sağlayacağız.

Saç ekimi Saç

dökülmesine, hatta saç dökülmesine bile yardımcı olunamayacak zamanlar vardır. Saç, sadece kafatasını korumakla kalmayıp aynı zamanda öz kimliğe de yardımcı olduğu için hayatımızda önemli bir rol oynar. Bona Klinik’te, vücudunuzun bir kısmındaki saçları alıp saç derinize veya saçsız bölgenize ekleyen bir prosedürümüz var.

Saç mezoterapisi ve PRP

En çok kullanılan saç dökülmesi tedavilerinden ikisi olan Mezoterapi, küçük iğnelerin kafa derisi yüzeyine vitamin enjekte ederek saç büyümesini tetiklemeyi içerir. Bu, saç derisinde ve saç köklerinde daha iyi kan dolaşımına izin verir ve bu da daha iyi saç çıkmasına neden olur.

Bu arada PRP tedavisi, hastanın kanının uygun bölgelerden çekilip kafa derisine geri enjekte edilmesini içerir. Bu, hastalarda saçı korur ve kalınlaştırır. Yan etkiler gibi ameliyat sonrası reaksiyonu azaltan güvenli bir prosedür.

Tırnak hastalıkları

Tırnaklarınızın ve ayak tırnaklarınızın sağlığı, genel sağlığınız hakkında size bir ipucu verebilir. Çoğu tırnak hastalığı, tırnakların deformitesidir. Siyah noktalar veya çizgiler gibi renk solması da vücudunuzun diğer bölgelerinde bir hastalık belirtisi olabilir. Derhal tedavi edilmesi gereken enfeksiyon ve iltihap belirtileri de gösterebilir.

Batık tırnak tedavileri

Tırnaklar için en yaygın durumlardan biri. Tırnağın köşesi veya kenarı yumuşak ete dönüşerek ağrı, kızarıklık ve şişlikle sonuçlanır. Ayrıca, hemen tedavi edilmesi gereken tırnaklarda enfeksiyona neden olabilir. Bona Kınık, tırnaklarınızın sağlıklı kalması için tedaviler ve tavsiyeler sunar.

Cilt gençleştirme

Cildinizi sağlıklı tutmak ve genç görünmek de önemlidir. Bu yüzden bunu başarmanıza yardımcı olacak birkaç tedavimiz var. Radyofrekans, lazer gibi ameliyatsız tedaviler yapıyoruz. Bu yöntemler cildin dokusu, tonu ve elastikiyeti gibi kalitesini artırır.

Akne tedavileri

Akne, en yaygın cilt lekelerinden biridir. Saç kökleri, beyaz noktalara, siyah noktalara veya sivilcelere neden olan yağ ve ölü deri hücreleriyle tıkandığında ortaya çıkar. Bona Klinik’te sivilcenizi tedavi etmek için birkaç kremimiz var.

Bunlar sadece iltihaplanmaya neden olan bakterileri öldürmez. Aynı zamanda ciltteki yağı giderir ve ölü olanları çıkarmak için yeni cilt hücrelerinin büyümesini hızlandırır.

Akne izleriçıkarılması

Akne izlerionu ve altındaki dokuya zarar, cilde nüfuz akne breakouts sonra kaynaklanır. Sivilce geçtikten sonra cildiniz hasarı iyileştirmeye çalışır. Cildi desteklemek için kolajen üretir. Bununla birlikte, çok fazla veya çok az üretirse, bir yara izi göreceksiniz.

Bunu tedavi etmek için genellikle kimyasal bir soyma veya mikrodermabrazyon öneririz. Bu tedaviler, yaralı bölgelerin görünümünü iyileştirmeye yardımcı olur. Ayrıca ciddi yara izleri için lazerle yüzey yenileme tedavimiz var.

Vasküler lezyonların tedavisi

Daha yaygın olarak doğum lekeleri olarak bilinirler, bunlar deride ve altta yatan dokularda yaygın görülen anormalliklerdir. Vasküler lezyonlar için çeşitli tedaviler mevcuttur, ancak en etkili olanı flaş lambalı pompalı darbeli boya lazeridir.

Botoks tedavisi

Botulinum toksini olarak da bilinir, cilt kırışıklıklarını azaltabilen kasları zayıflatır veya felç eder. Göz kapağı spazmları, aşırı terleme ve bazı mesane bozuklukları ve migren gibi çeşitli sağlık sorunlarının tedavisine de yardımcı olabilir. Küçük dozlarda kullanılan Botox kesinlikle daha genç ve sağlıklı görünmenizi sağlayabilir.

Vücut mezoterapisi ve PRP

Saç dökülmesi tedavisi olarak kullanılmasının yanı sıra cildi gençleştirmek, sıkılaştırmak ve fazla yağları gidermek için de kullanılabilir. Bu prosedür, cildin orta tabakasına bir dizi enjeksiyon uygulamak için çok ince iğneler kullanır. Herhangi bir cilt hasarını önlemek için zayıf dolaşım ve iltihaplanma gibi altta yatan sorunları düzeltir.

Göz kapağı (Blefaroplasti) ameliyatı Göz

kapaklarına yapılan bir işlemdir. Bu, üst göz kapaklarındaki fazla deriyi çıkarmak ve alt göz kapaklarından sarkmayı azaltmak için yapılır. Bu çoğunlukla kozmetik amaçlarla yapılsa da, aynı zamanda yaşlı insanların görme yeteneğini iyileştirmenin de etkili bir yoludur. Buna genellikle yaşlılık nedeniyle üst göz kapaklarının sarkması neden olur.

Yüz şekillendirme

En hızlı büyüyen, ameliyatsız yüz yeniden yapılandırmalarından biri. Yaşlanma belirtilerini azaltmak için oldukça etkili bir yöntemdir. İnsanların görünüşlerini iyileştirmek için aradıkları mevcut önleyici ve tepkisel tedavilerden biridir.

Bona Klinik’te bir dizi yüz şekillendirme tekniğimiz var ve hedeflerinize göre size en iyi tedaviyi tavsiye etmekten memnuniyet duyarız.

Vücut şekillendirme Vücut şekillendirme olarak

da bilinir, kontrollü bir yağ azaltma ve vücudunuzu şekillendirmek için bir prosedürdür. Geleneksel vücut şekillendirme, liposuction gibi ağrılı bir iyileşmeye neden olan invaziv prosedürleri içerirken, Bona Klinik’te cerrahi olmayan bir tedavi kullanıyoruz. Vücudu doğal süreçlerle uyararak inatçı yağ birikintilerini temizliyoruz.

Genel cilt bakımı

Ayrıca cildinize iyi bakmanız için tavsiyelerde bulunuruz. Dost dermatologlarımız cildinizi inceler ve gençleşmiş bir cildi korumak için neye ihtiyacı olduğunu belirler. Daha sonra, bir kez takip edilen, cildinizin daha genç görünmesine yardımcı olacak bir cilt bakımı rutini sağlarlar. Bona Klinik’teki personelimiz, cildinize zarar vermemek için hangi kozmetiklerin uygulanacağı konusunda da tavsiyelerde bulunacaktır.

Peeling tedavileri

Kimyasal peeling gibi cildi tedavi etme prosedürü, cildin görünümünü iyileştirmeye yardımcı olur. Cilde sürülen kimyasallar kabarmasını ve soyulmasını kolaylaştırarak yeni, daha pürüzsüz bir cilt ortaya çıkarır. Ayrıca eski deriye göre daha az kırışıktır. Farklı derinliklerde yapılabilir. Ancak, daha derin kabukların iyileşmesinin daha uzun süreceğini unutmayın.

Karbon peeling

Cildi gençleştirmeye yardımcı olan devrim niteliğindeki ağrısız tedavilerden biridir. Cildinizi pul pul dökmenin ve tazelemenin mükemmel bir yolu, daha pürüzsüz, daha yumuşak ve daha sıkı olmasını sağlar. Cildinize, gözeneklere derinlemesine nüfuz eden bir sıvı karbon tabakası uygulanır. Lazer ışığı karbon partiküllerine çekilir ve onları yok ettiğinde bununla birlikte ölü deri hücrelerini, kirleticileri ve yağı da yok eder.

Lazerle dövme

silme Bir dövmeyi çıkarmak, yaptırmak kadar kolay değildir. Aslında, daha da acı veren bir süreç. Bu yüzden dövmenizi düşünmek için gerçekten zaman ayırmalısınız, böylece yaptırdığınıza pişman olmayacaksınız. Bununla birlikte, artık onları istemiyorsanız, dövmenizi kaldırmanın hala güvenli yolları vardır ve bu bir lazer kullanmaktır.

Lazerle dövme silme , pigment renklerini yüksek yoğunluklu bir ışık demeti ile parçalar. Cildinizin renginin ve pigmentin derinliğinin temizleme tekniğini etkilediğini unutmayın.

Epilasyonekmenize

Saçyardımcı olmanın yanı sıra, istenmeyen tüyleri gidermenize de yardımcı olabiliriz. Çeşitli tüy alma teknikleri varken, bazıları daha az istenen sonuçlara sahip olacaktır. Bu yüzden burada Bona Klinik’te epilasyon tedavisi yapıyoruz.

Ağda gibi, yeniden uzama sıklığını azaltmak için saçlarınızı köklerden alıyoruz. Aradaki fark, tüyleri vücudunuzun bazı kısımlarının üzerinden geçirdiğimizde koparan küçük bir cihaz olan epilatör kullanmamızdır.

Kıllar alınırken ağrıya da neden olabileceğini ancak daha uzun süre dayanan daha pürüzsüz bir cilde sahip olacağınızı unutmayın.

Kozmetik diş hekimliği

Adından da anlaşılacağı gibi bu işlemestetikiyileştirmek içindir dişlerinizingörünümünü. Öncelikle dişlerinizin rengini, konumunu, şeklini, boyutunu ve hizasını iyileştirir. Bu prosedürlerin invaziv olduğunu ve güzel dişler elde etmek için diş telleri, kaplamalar ve diğer teknikleri kullanabileceğini unutmayın.