Cilt bakımı ihtiyaçlarınızı Bona Klinikile karşılayın

Bona Klinikile cilt bakımı ihtiyaçlarınızı karşılayın

Cilt rahatsızlıkları, çoğu kişi tarafından en çok göz ardı edilen sorunlardan biridir. Zamanla cildinden iyileştiğini veya kaybolduğunu düşünüyorlar. Kırışıklıklar ve lekeler yaygın cilt sorunları olsa da, yalnız bırakılırsa tehlikeli olabilecek binlerce cilt rahatsızlığı vardır.

Bunlardan bazılarının özel bakıma ihtiyacı olacaktır ve dermatoloğa hızlı bir ziyaret en iyisi olacaktır. Cilt, saç ve tırnakların tedavisinde uzmanlaşmıştır. Sadece bu da değil, cildinizi inceleyebilecek ve cilt sorunlarınızın nedenini belirleyebilecekler.

Bona Klinik’te, en yaygın ve bazen çok yaygın olmayan rahatsızlıklardan birkaçıyla karşılaştık. Dermatologlarımız cildinizi incelemekten memnuniyet duyacaklardır, böylece nedenini belirleyebilir ve alınacak en iyi eylemi sağlayabiliriz. Sadece görünüşünüzle ilgilenmek için burada değiliz, sağlığınıza da yardım etmeyi çok isteriz.

Hizmetlerimiz

Son zamanlarda insanlar ciltlerine bakmayı ihmal ettiler. Çoğu kusur, eninde sonunda iyileşeceklerini ve herhangi bir bakıma ihtiyaç duymadıklarını düşünerek görmezden gelinir. Ancak kendinize bakmamanız sağlıklı değildir. Telaşa gerek yok! İşte bu yüzden Bona Klinik burada, onun yerine sizinle ilgilenebiliriz.

Ünlü dermatoloji kliniklerinden biri olarak, sadece güzel görünmelerini sağlamakla kalmayıp aynı zamanda sağlıklı olduklarından emin olmak için hizmetler sunmak istiyoruz. Amacımız, onlara saç sorunlarını çözmelerine yardımcı olacak hizmetler sunmaktır. Ayrıca müşterilerin çeşitli cilt rahatsızlıklarını tedavi etmek için kremler ve ağızdan alınan ilaçlarımız mevcuttur.

Bona Klinik nasıl başladı Bona Klinik

olarak İstanbul’daki saç rahatsızlıklarına çare sağlamak için en son teknolojileri kullanarak 10 yıl önce başladık. Kurucu ve başhekim Dr. Vefa Gonenc, Bona Klinik’i açarak klinik başkanı olarak görevine devam etti.

Müşterilerimize hem tıbbi nedenlerle hem de estetik amaçlarla saç sorunlarını iyileştirmelerine yardımcı olacak çözümler sunmak istedik. Saç dökülmesi sorunlarını gidermek için ekim gibi saç prosedürleri sağladık.

Oradan cilt bakımına daldık ve cilt bakımı için hizmetler sunmaya başladık. Estetik nedenlerin yanı sıra, müşterilere sahip olabilecekleri cilt hastalıkları konusunda da yardımcı olmaya odaklandık.

Tonlarca cilt rahatsızlığı ile karşılaştık ve müşterileri tedavi etmek için tedaviler ve hizmetler sağlamak için çok çalıştık. Amacımız, müşterinin cildinin aynı zamanda sağlıklı ve genç görünmesini sağlamaktır.

Personelimiz

çeşitli bir kadroya sahibizHastalara yardım etmeye hazır,. Güler yüzlü personelimiz müşterilerle ilgilenirken dikkatlidir. Onlar hastaları muayene iyice hastalık olası nedenini belirlemek içinve atılacak adımlar konusunda tavsiyede.

Ek olarak, başhekimimiz ve dermatoloğumuz Dr. Vefa Gonec, her türlü muayene ve prosedürü denetleyecektir. Ayrıca, özellikle hastalar üzerinde herhangi bir işlem yapılması gerektiğinde, nasıl ilerleneceği konusunda daha fazla tavsiyede bulunacak kişi olacaktır.